dilluns, 24 de desembre del 2007

El meu gran Hobby^^ El Violí...


Ei gent! no se si ho sabeu pero un dels meus grans hobbies és tocar el violí, si..ja fa tres anys que vaig començar a tocar-lo i la veritat es que em fascina^^, el meu germa abans també el tocava i gràcies a ell jo també he acavat tocant-lo.
Més endavant us explicaré que he anat de colònies de música i el be que m'ho he passat, amb tots els meus amics.
Bueno..també una de les coses que més m'agraden del violí a part de tocar-lo es que es pot tocar amb conjunt instrumental!
Vaja en definitiva m'agrada tot el que estigui relacionat amb la música.. no se si ho arribaré a fer pero..quant faci 1er de grau mig un dels altres instruments que m'agradaria tocar és la flauta travessera, es un dels instruments que també m'agrada moltissim.. bueno com ja us que dit més endavant ja us explicaré aquestes fantastiques colonies i més noticies sobre el meu hobbi, Ah! una de les coses que també m'agrada molt és cantar..

1 comentari:

txell ha dit...

carinyuuuu,,,
la primeraa ??
fua
és tot un unoRR
ja saps que testimoo oi??
ets una persona genial
una de les millors persones que he cunegut i no és borma,,i tampoc faig la pilota
saps perfectament que si no no escriuria tot el paragraf que intentuu escriure vall ??
escric en aquest apartat per què es el que més m'atrau xD
i per que d'una manera igual o semblan també m'estimo la música.
Esperu que per molt que ta llegeixis aquest comentari sempre,, siguem igual d'amigues i amb miris amb ulls iguals ... que una paraula pot camviar el món i tot te sentit amb tu.
Que no hi ha un raco en aquest "planeta",(si s'en pot dir planeta)que hi hagi algú com tu.
Quan toques les teves magnifiques lletres,,és tan amucionan,, no sé però quan sentu la teva música(classe dates exepcionals)sembla que tots el problemes desapareixin, per si sols...
així que ,, camina,, camina,, camina,,,
jojo
xD
i... que espero que la nostra amistat duri per sempre,,
Per què si no et trovaria massa afaltar.
I si no pogues ser d'aquesta tal manera..
Tranquila sempre estaras en la teva men.
Per cert tinc numero nou de telFF
Ens veiem d'aqui poc.Al racó de cada matí
testimmmoooo
Massa com No podrete oblidaRRr
Me ne agut de fer-me'n un per poder cumentar..
:)





TxeLL