dilluns, 24 de desembre del 2007

Colónies:Can Vilalta



Hola gent! com ja hos vaig dir un dia avui hos explicare com són les colonies de música^^
Bueno doncs només fa dos anys que hi he ana, pero tot i així m'encanten.
Enguany vam anar a Can Vilalta al Moià(Bages),
l'any passat peró vam anar a Can Pere a Sant Pere de Ribes.
Bueno doncs a les colonies, tot el que s'hi fa són coses..de música, Ens aixequem a les 8 del dematí i ens anem a dormir a les 11.
El que més m'agrada de les colonies a part de tocar molt i de fer molta música, són els jocs de nit^^(el joc de la galeta,el macarro..ostres quins record el joc del macarro!!,etc...)
Pero tot i així les colónies es disfruten molt més si t'ho pases molt bé amb els teus amics^^
La meva habitació era la millor de totes les colónies^^...(Marc E,Pau,Mariona,Joel,Adri,Montse,Tania,Pol,Pere,Marti,Maria!! sou els millor^^)
Ah! tots els altres també sou molt bons amics^^ Marc B, Naroa,Roger,Ferran,Laia,Jordi,Irena,Judith,Anna,Marina etc.
Cada dia després de sopar, sempre fem una audició, on la gent toca, cadia persones diferents.
Un dia de les colonies, es el dia de la festa major de les colónies, aqui ho celebrem com si de veritat fos un dia de festa major^^(els gegants, la tronada, el balletc...)
També una de les coses que més m'agraden de les colonies es el ball de la nit^^
En aquest ball, fem de tot(no malpenseu) , al final de tota la festa fem el joc de la galeta.(Es una mena de concurs de havera qui menja més galetes.)
També un dels jocs que més em va agredar(jocs de nit) va ser un que estava basat en el senyor dels anell^^
Hi havia un grup que feiem de Hobits, un altre de elfs, uns altres de montres i havien 3 reis i 6 anells fosfuritus.
A mi em va tocar fer de Hobit.(el que més em va fer por esque teniem que anr per el mig del bosc, era de nit i no podiem portar llenternes!!!)
Bueno jo ja tinc ganes de que sigu el juliol, oooooh tinc ganes de que arribin les colónies un altre cop^^
Adeu i molts petons a tot^^

1 comentari:

Anna ha dit...

[c=29]Ei Anna!

Bééé doncs aki stik, jeje.

Ja saps k akestes colonies han estat genials x tOt elS mOmenTs k hem passSatT,, MoMents x tOt,

Weno com molt b deus saber aki stik jo x tot el k vulguis i mééésS


Un pe´t bn fort d la ToORRe



PAULA[/c]