dilluns, 24 de desembre del 2007

Series preferides: VENTDELPLÀ

Hola! bueno ja us he parlat del meus hobies, i les colonies .
Ara m'agradaria que sapiguessiu quina és la meva serie preferida de la tele.
La meve série preferida és: Ventdelplà, m'encanta.
La Teresa és una dona de 40 anys casada i amb dos fills que, havent viscut molts anys a la ciutat, de sobte, obligada per les circumstàncies, ha de refer la seva vida al lloc on té les arrels, al poblet d'on, perdent-se en la memòria, és originària la seva família: Ventdelplà. A l'inici s'hi va instal·lar de manera provisional i conflictiva, i, a poc a poc, va anar procurant integrar-s'hi. Fugint d'una situació matrimonial crítica, la protagonista troba nous afectes, nous amics, nous enemics, també nous amors i alguns enigmes per resoldre. Es tracta d'una sèrie on els sentiments es tracten com són a la vida real, a vegades de forma dramàtica i a vegades amb humor i que promet històries intrigants, apassionades, complexes, plenes de sentiments, de tendresa i de duresa.
Els personatges més importants de Ventdelplá són: La Teressa, la Monica, el Julià, el Monràs,el Biel,laIsona,el Marti, laCristina,el Javi,l'Esteve,el Jaume, el Pau, la Nicole, el David, la Dora, la Berta, el Paco, l'Enric,l'Ester,el Ramiro,la Marcela, la senyora Contxita, el Manel, el Quim, el Rafa, el Felix petit(el fill de l'Ester).
Bueno ara us deixo que em penso que ja us he explicat bastant de aquesta série tant bonica i misteriosa.
Un altre dia us esplicaré una altre de les meves séries preferides.